GEW 2016 – Saptamana Globala a Antreprenoriatului

GEW 2016 – Saptamana Globala a Antreprenoriatului

18.noiembrie .2016.

La saptamana antreprenoriatului pentru tineri s-au inscris peste 47 de echipe si cca 175 de tineri entuziasti, dornici sa aduca o schimbare in comunitatea locala prin ideile si inovatiile lor, dar si sa impartaseasca pasiunea pentru business cu ceilalti.

Ideile de afaceri prezente in concurs au acoperit o scara larga de domenii : IT, Food&Beverages, Health, Inovative learning, Envirnonment, Beauty, BIO life, Art.

Juriul  format din manageri sau proprietari de afacere din companiile partenere a premiat:

  • cel mai bun discurs de promovare a afacerii; echipa C.N.M.Viteazul, Ioana Miruna Constantin, Marin Iulia, Vrajitoru Ioana, Draghici Petre, Taca Vlad, pentru ideea infintarii unui site educational va beneficia de un internship la compania Coilprofil Romania.

 

  • cel mai bun stand de prezentare a afacerii; echipa C.N.Jean Monnet , Stanescu Teodora, Marin Maria, Stefurac Adina, Dumitru Alexandra, pentru MAT BOUTIQUE, un nou concept de cafenea, va beneficia de un internship in cadrul AFI PALACE Ploiesti.

 

  • cel mai bun plan de afaceri; intr-un internship la PROLEASING Motors Group va merge la echipa formata din Padure Catalina si Cojanu Andrei, elevi ai C. N.M.Viteazul Ploiesti, pentru LEGO BIKE, o idee de integrare a mersului pe bicicleta in viata comunitatii.

 

Impresionat de calitatea proiectelor si diversitatea ideilor, juriul a decis sa acorde  si 2 premii speciale:

  • Iarina si Tea Slobozeanu au fost premiate pentru implicare ; desi au doar 12 respectiv 10 ani, cele 2 au fost prezente in concurs cu Art Street , o idee de promovare a artei, si Clabuc, sapun hand made.
  • Pavel Madalin, Mihalcea Gabi, Stoian Teodor, Negrea Bogdan , elevi ai C.N.Mihai Viteazul Ploiesti pentru a-si largi orizontul legat de ideea lor„compresie si stocare de date”, vor beneficia de un internship la o companie de IT, OPTIC NET.

15095710_671330283036582_4902952615287830306_n15039679_671330516369892_9106905385666629238_o 15042027_671330693036541_6719925797801661030_o 15069052_671330479703229_944334986465587739_o

14692202_1054127391371483_4474714760338175046_o 14692202_1054127391371483_4474714760338175046_o14692202_1054127391371483_4474714760338175046_o

Saptamana antreprenoriatului, 14-20 noiembrie, 2016
Youth Hub – Asociatia Un Strop de Fericire organizeaza a treia editie a Saptamanii antreprenoriatului pentru tineri. Proiectul aduce comunitatii ploiestene Targul de antreprenoriat, organizat la AFI Palace Ploiesti in ziua de 17 noiembrie, vizite de studiu la companii de succes si conferinte tematice tinute in scolile partenere pe tot parcursul saptamanii. Se adreseaza tinerilor pana in 25 ani, obiectivul principal fiind incurajarea initiativei tinerilor, abordarea practica a ideilor lor, gasirea utiliatatii elementelor teoretice dobandtite in scoala la orele de antreprenoriat. La targ si conferinte participa oameni de afaceri din domenii diferite, cu rolul de a consilia fiecare exponzant si de a juriza ideile acestora. Un concurs de pitching va departaja afacerile inregistrate la targ fiind premiate acelea care beneficiaza de cel mai bun discurs de promovare, elemente de inovatie, au cel mai bine fundamentat plan de afaceri si cel mai bun stand. Castigatorii beneficiaza de consiliere pentru perfectionarea planului de afaceri, suport pentru infiinatarea propriei afaceri, internship pe perioada vacantei. Participarea se face pe baza de inscriere la adresa de email contact@stropdefericire.ro; pot participa 40 de echipe formate din maxim 4 persoane; fiecare echipa sustine o idee de afacere documentata cu plan de afacere , daca este posibil, produsul final, materiale de promovare, discurs de vanzari. Termenul limita de inscriere este 10 noiembrie pentru Targul de idei de afaceri si 1 noiembrie pentru vizitele de studiu si conferintele tematice din scoli. Editia trecuta a evenimentului a reunit peste 100 de tineri cu 40 de idei de afaceri . Domeniile reprezentate au fost diverse: agricultura bio, productie produse alimentare, productie de cosmetice, IT, servicii de infrumusetare, catering, entartainment, arta, design interior, fotografie, accesorii si handmade.
Evenimentul face parte din Global Entrepreneuship Week, o initiatitva internationala de promovare a antreprenoriatului in randul tinerilor de pe toate continentele, la care anul trecul au participat 88 de tari cu 32.000 de activitati (www.gew.co).
Acesta este realizat cu sprijinul Colegiului National M. Viteazul Ploiesti, AFI Palace Ploiesti, Proleasing Motors, The Masterplan Agency, Coilprofil Romania, Kredo Management, Patronatul Intreprinderilor Mici si Mijlocii Prahova.
Youth Hub – Asociatia Un Strop de Fericire organizeaza pentru al treilea an consecutiv acest targ de idei de antreprenoriat pentru tineri, dezvoltarea tinerilor din comunitate fiind una din directiile principale pe care centrul de tineret le urmeaza.”

 

ge_week

 

Detalii despre CONCURSUL DE ANTREPRENORIAT, 17 noiembrie, ora 16:00:

Va puteti inscrie fie via email (contact@stropdefericire.ro), fie via Facebook ( PM Pricop Gabriela Dorina Bucur Carmen Vasile ).

In email-ul/mesajul de inscriere va rugam sa mentionati urmatoarele date:

– NUMELE tuturor participantilor din echipa (max. 4 membri)

– SCOALA unde invata

– NUMELE AFACERII/PRODUSULUI/IDEII pe care urmeaza sa o prezentati si DOMENIUL DE ACTIVITATE in care se incadreaza

– DATE DE CONTACT ale participantilor ( e-mail, nr. de telefon, cont facebook)

DEADLINE INSCRIERI: 10 NOIEMBRIE 2016

14666051_1568899363136429_4356646766705078107_n

Programul saptamanii 14-18 noiembrie

Luni: Start up Entrepreneurship day – conf.tematica , consultant in initerea si dezvoltarea afacerii Daniela Manea, manager Kredo Management,                                                                                                    orele

11:30_12:30  C.N.I.L Caragiale

13-14 C.N.M.Viteazul

14:30- 15:30 C.N.J.Monnet

 

Marti: conferinta „marketing digital si personal branding” ,  cu Adrian Enache  https://www.facebook.com/adrianenache87?fref=ts, director si cofondator la The Masterplan Agency https://www.facebook.com/themasterplanagency/?fref=ts,
orele 16-18 , Sala Marea Unire, Biblioteca Judeteana N. Iorga Ploiesti,

 

Miercuri: vizite de studiu la Proleasing Grup Ploiesti, orele

11:00-13:00  C.N.J.Monnet

14:30- 16:30 C.N.M.Viteazul

 

Joi:

Concursul de idei de antreprenoriat                                                                                                                 juriu format din: Cristian Matasel, director de vanzari Coilprofil Romania(www.coilprofil.ro) , Stefania Banu, manager resurse umane Proleasing grup (www.proleasing.ro),Daniela Manea consultant in initerea si dezvoltarea afacerii Daniela Manea, manager Kredo Management, Aura Chivaran, manager BIASUNSERV (www.biasunstudio.ro), Duma Florin, presedintele Patronatului Intreprinderilor Mici si Mijlocii Prahova (http://cnipmmr.ro/2015/03/11/patronatul-intreprinderilor-mici-si-mijlocii-prahova/).

 

Vineri:

conf.tematica, Cristian Matasel, director de vanzari Coilprofil Romania,                                                     orele

8:30 – 9:30 , C.N.J.Monnet

 

_dsc0354

 

REGULAMENT

“Concurs de antreprenoriat” Perioada de desfășurare: 17 noiembrie 2016

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CONCURSULUI

Organizatorul „Concursului de antreprenoriat” este Asociatia „Un Strop de Fericire”, inregistrata la Judecatoria Prahova cu Certificat de inscriere a persoanei juridice fara scop patrimonial nr. 22 din data 29/03/2012, Adresa sediu: Strada Stefan Octavian Iosif nr. 11 Ploiesti, Adresa centru de tineret Youth Hub AUSF: Strada Unirii, nr. 6, cladire Casa Modei, et.2, Ploiesti, Email: contact@stropdefericire.ro, CIF: 30021242.

Concursul se va derula conform prevederilor prezentului regulament, (denumit în continuare („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toţi participanţii. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba Regulamentul, cu obligaţia de a anunţa publicul în mod oficial, în aceeaşi manieră în care a fost făcută şi informarea iniţială.

SECŢIUNEA 2. LOCUL ŞI DURATA DESFĂŞURĂRII CONCURSULUI

Concursul se va desfăşura pe 17 noiembrie 2016. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba Regulamentul în mod unilateral şi respectând dispoziţiile legale în materie, prin întocmirea unui act adiţional la prezentul Regulament, urmând ca astfel de modificări să fie făcute publice cu cel puţin o oră înaintea intrării în vigoare.

SECŢIUNEA 3. DREPTURI ŞI CONDIŢIILE DE PARTICIPARE

Concursul este accesibil tuturor persoanelor fizice sub 25 de ani, indiferent de naţionalitate, domiciliu, rasă, sex sau religie, rezidente în Romania, care respectă condiţiile Regulamentului şi care urmează indicaţiile stipulate în acesta pentru a-şi valida participarea.

Dreptul de participare aparţine în exclusivitate participantului care îndeplineşte condiţiile impuse de Regulament. Organizatorul își rezervă dreptul de a descalifica un participant în cazul în care participarea acestuia este susceptibilă de fraudă.

SECŢIUNEA 4. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE

4.1. Organizatorul se obligă să păstreze confidenţialitatea datelor personale ale Participanţilor la Concurs în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, modificarea, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulară, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări.

4.2. Participanţilor la Concurs în calitate de persoane vizate le sunt garantate drepturile pe care le au conform Legii 677/2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de intervenţie asupra datelor (art.14) şi dreptul de opoziţie (art. 15).

4.3. Prin participarea la Concurs, Participanţii confirmă cunoaşterea prevederilor Regulamentului oficial şi îşi exprimă acordul în privinţa acestora. Îşi exprimă, de asemenea, acordul privind includerea datelor personale în baza de date a Organizatorului, în scopul participării la Concurs, precum şi acordul privitor la posibilitatea de a le fi furnizate informaţii despre produsele şi evenimentele Organizatorului şi cele ale partenerilor săi.

4.4. Participarea la Concurs constituie acordul potenţialilor câştigători referitor la faptul că numele va fi făcut public potrivit legislaţiei în vigoare şi folosit în materiale publicitare de către Organizatori fără niciun fel de plată aferentă. Câştigătorii vor putea semna şi o declaraţie scrisă în acest sens, conform celor solicitate de către Organizatori.

4.5. Datele câştigătorilor se vor păstra în contabilitatea Organizatorului, conform legislaţiei fiscale.

SECŢIUNEA 5. MECANISMUL CONCURSULUI

Pentru a participa la concurs, participanţii trebuie sa isi inscrie ideea de afaceri la adresa contact@stropdefericire.ro. Pot participa 40 de echipe formate din maxim 4 persoane. Concursul incepe la ora 16.00, participantii trebuie sa fie prezenti cu o ora inainte pentru a-si pregati standul de prezentare. Fiecare echipa sustine o idee de afacere documentata cu plan de afacere, daca este posibil, produsul final, materiale de promovare, discurs de vanzari. Data limită de inscriere la concurs este 10 noiembrie. Email-ul de inscriere trebuie sa cuprinda urmatoarele date: numele tuturor participantilor din echipa (max. 4 membri) si date de contact, scoala unde invata, numele afacerii si domeniul de activitate.

Premiile se vor decide de catre un juriu format din manageri si proprietari de afacere din mediul de afaceri local.

Fiecare membru al juriului va discuta cu fiecare echipa participanta. Acesat va nota pe o scara de la 1 la 5 cele 4 aspecte urmarite in concurs –  cel mai bun discurs de promovare, cel mai bun stand, cea mai inovativa idee de afacere si cea mai realizabila idee de afacere.

Prin centralizarea notelor juriului se vor declara echipele castigatoare.

 

SECŢIUNEA 6. PREMIILE OFERITE ÎN CADRUL CONCURSULUI

Se vor premia 4 echipe pentru cel mai bun discurs de promovare, cel mai bun stand, cea mai inovativa idee de afacere si cea mai realizabila idee de afacere. Premiile oferite de organizator sunt : internshipuri la companii locale de succes, consiliere in domeniul initierii unei afaceri, diplome si premii materiale simbolice.

SECŢIUNEA 7.ACORDAREA PREMIILOR

Diplomele si premiile materiale vor fi acordate pe loc, iar data internshipurilor si programarea pentru consiliere va fi stabilita de comun acord de catre castigator si organizator.