RUN FOR FUTURE , editia 2015,19 septembrie 2015, Sala Sporturilor Olimpia Ploiesti

RUN FOR FUTURE , editia 2015,19 septembrie 2015, Sala Sporturilor Olimpia Ploiesti

Editia a doua a crosului RUN FOR FUTURE,19 septembrie 2015, Sala Sporturilor Olimpia din Ploiesti.
In cateva cuvinte, acesta a inseamnat peste 800 de participanti, o echipa de cateva zeci de voluntari adolescenti, parteneri care iubesc sportul si incurajeaza educatia, mult entuziasm si bucurie.
Colegiile Al. Ioan Cuza si Mihai Viteazul din Ploiesti au participat masiv atat cu voluntari in organizarea evenimentului cat si in strangerea de fonduri, motiv pentru care cele doua colegii vor fi printre principalele beneficiare ale banilor obtinuti din taxa de participare, suma de 9000 lei.
La cros au alergat in numar foarte mare cei care au dorit sa contribuie prin taxa platita la initiativa noastra dar si copii sub 10 ani, tineri din institutiile partenere, care au beneficiat de gratuitate – Club Sportiv Scolar, Organizatia Umanitara Concordia, Asociatia Sportiva Solaris, Club Sportiv Sevlar, scoli generale din Ploiesti, companiile Coilprofil, Metatools.
Multumim sponsorului Tymbark care a racorit participantii, multumim AFI Palace Ploiesti pentru rasplata oferita fiecarui participant, constand intr-un meniu la unul din restaurantele din incinta sa.
Multumim tuturor partenerilor care au oferit premii castigatorilor si au facut posibil acest eveniment – DJST Prahova, CSS Ploiesti, CSM Ploiesti, SGU Ploiesti, Sala Sporturilor Olimpia, Asociatia Sportiva Solaris,Primaria Ploiesti, Cons. Judetean Prahova, Biblioteca Judeteana N. Iorga, Coilprofil, Kiss Fm, Prahova TV, Radio Romania Actualitati, ziareleTelegrama si Observatorul.
PIFbase este un proiect de educatie pentru tinerii cu oportunitati reduse. Este o initiativa generata intr-un proiect international de dezvoltare a spiritul de antreprenor social in randul tinerilor, prin implicarea lor in realizarea viselor altor tineri de aceeasi varsta. El este bazat pe ideea de a ‘plati mai departe’ binele care ti se face, metoda ‘Pay it forward’, si isi propune sa creeze o reactie in lant a lucrurilor pozitive, a viselor de tineri implinite de alti tineri. Scopul final este de a incuraja tinerii sa fie atenti la nevoile celor din jur, sa aiba un stil de viata sustenabil si sa-si dezvolte competentele antreprenoriale. Proiectul de educatie demareaza chiar in zilele urmatoare si pana la sfarsitul anului vom aveam primii beneficiari care vor plati mai departe binele primit, prin implicare in alte proiecte.

12003256_1702425569986352_8781630653845565350_n

 

Sa alergam pentru educatie!

Asociatia Un Strop de Fericire in parteneriat cu Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Prahova organizeaza pe 19 septembrie 2015, la Sala Sporturilor Olimpia din Ploiesti, a doua editie a crossului caritabil RUN FOR FUTURE.

Intrecerea sportiva are ca obiectiv stangerea de fonduri in scopul unui proiect educativ si incurajeaza un stil de viata sanatos si sustenabil pentru fiecare dintre noi.

RUN FOR FUTURE nu are limita de varsta. Participantii au la dispozitie trei trasee de alergare, 5.000 m, 2.000 m sau 500 m .

Taxa de participare este de 20 lei si va fi indreptata exclusiv catre tinerii defavorizati, in cadrul proiectului „Pay it Forward”.

 

Inscrierile se fac la:

http://goo.gl/forms/usUYgtke6C ,

sau

contact@stropdefericire.ro ,

sau

prin voluntarii organizatiei –  www.facebook.com/events/820457621355627/820658158002240/

sau

in ziua competitiei la Sala Sporturilor Olimpia, intre orele 8:30-9:30.

Castigatorii competitiei vor fi rasplatiti cu premii si diplome de catre partenerii evenimentului.

Pentru toti participantii inscrisi in competitie  “ AFI alearga alaturi de tine si  te asteapta cu un meniu gratuit la unul din restaurantele din incinta AFI Palace Ploiesti “.

Regulament

„Run for Future”

  1. Generalităţi
    1.1. Acest regulament se aplică participanţilor la crosul caritabil Run for Future 1.2. Organizatorul evenimentului este Asociatia Un Strop de Fericire in parteneriat cu MTS Dir. Jud. Sport si Tineret Prahova.
  2.  1.3. Probele din cadrul Run for Future sunt deschise tuturor doritorilor, respectand conditiile impuse de organizator:
  • alergare traseu 2000 m
  • alergare traseu 5000 m
  • minitraseu 500 m

1.4. Înscrierea participanţilor se face la adresa de email contact@stropdefericire.ro, direct prin voluntarii organizatiei sau in ziua competitiei. Detalii si la www.stropdefericire.ro/run-for-future/.                                                                        1.5. Prin inscriere si semnarea formularului de înscriere fiecare participant:
– declară că acceptă şi înţelege termenii şi condiţiile de participare la Run for Future, precum şi regulamentul competiţional,
– îşi dă acordul ca imaginea sau sau alte date publice precum rezultatele obţinute, clasamente, să fie folosite în materialele de promovare a evenimentului, sub forma de fotografii, afişe, filme, interviuri etc. in mod gratuit şi necenzurat;

Inscrierea pe adresa de email trebuie sa contina urmatoarele informatii:

  • nume si prenume, varsta,
  • proba la care doresti sa participi,
  • numar de telefon telefon (pentru livrarea biletului de participare).



1.6. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a refuza înregistrarea şi participarea la cursă, din motive obiective, a vreunui participant;
1.7. Competitia se desfasoara in ziua de 19 septembrie 2014, ora 10 , la Sala Sporturilor Olimpia Ploiesti.
1.8. Traseul competitiei:

  • 2000 m
  • 5000 m
  • 500 m
  1. Obligaţiile participanţilor

2.1. Participarea la Run for Future se face pe proprie răspundere, în deplină cunoştinţă a aptitudinii de a participa la eveniment, a stării de sănătate fizică şi mental.Evenimentul este deschis adulţilor şi copiilor. Pot participa copii de orice vârstă; cu menţiunea ca cei sub 12 ani să fie însoțiți în mod obligatoriu de un părinte , tutore sau cadru didactic. Pentru cei peste 12 ani este necesar acordul scris al unui părinte/tutore. Acest formular de acord se poate completa si in dimineața respectiva

2.2. Fiecare participant este responsabil pentru propria securitate şi siguranţă. Organizatorii, partenerii, sponsorii, voluntarii şi personalul care participă la realizarea evenimentului nu sunt responsabili pentru orice fel de rănire, deces sau pagube de orice natură care pot surveni în timpul sau ca urmare a desfăşurării evenimentului.
2.3. Este recomandat ca participanţii să dispună de asigurare medicala valabilă.

2.4. Participanţii au obligaţia de a asculta şi de a respecta indicaţiile/instrucţiunile organizatorului şi a personalului de concurs.
2.5. Organizatorul poate interzice luarea startului sau continuarea cursei pentru orice participant dacă acesta se prezintă în stare de ebrietate sau este sub efectul substanţelor halucinogene, de slăbiciune sau epuizare fizică sau psihică.

3. Taxa de participare

3.1. Taxa de participare se plăteşte prin transfer bancar sau numerar. Pentru clarificari, un reprezent al organzatoarului va contacteaza imediat dupa inscriere.

Asociația Un Strop de Fericire

C.I.F.: 30021242

IBAN: RO93BRDE300SV95437263000
3.2. Înscrierile se deschid la 01.septembrie.2014 .
3.3. Taxa de participare: 20 lei.                                                                                                                                      3.4. În caz de neprezentare la start, abandon, retragere din orice motiv taxa de participare nu se returnează.
3.5. În cazul anulării competiţiei în caz de forţă majoră sau din motive care nu depind de organizator taxa de înscriere nu se returnează, competitia se reprogrameaza. Organizatorul nu va suporta în nici un fel costurile adiacente (transport, cazare, masă, etc.) ale participanţilor.
3.6. Inscrierile se fac pana pe data de 18.09.2014, dar si in ziua concursului intre orele 8:30-9-30.

4. Categorii şi clasament
4.1. Se fac clasamente pentru ambele probe si se premiaza locurile 1,2 si 3.

  1. Proceduri de concurs
    5.1. Numărul de concurs
    Numărul de concurs trebuie montat pe partea din fata a tricoului şi trebuie să fie vizibil pe tot timpul concursului.                                                                                    5.2. Startul
    Startul în ambele probe de concurs va avea loc sambata 19 septembrie dupa ora 10:00.5.3. Retragerea din concurs/Abandon
    a) Retragerea din concurs din alt motiv decât cel de accident se poate face doar la zona start/sosire. Concurentul care nu mai poate sau nu doreşte să continue concursul are obligaţia să se deplaseze până la punctul de start/sosire, predă numărul de concurs şi este considerat retras.
    b) Concurenţii care se deplasează mai încet au obligația de a fi atenţi pentru a face loc celor care vin din spate, doresc şi pot să îi depășească.6. Protecţia mediului înconjurător

    6.1. Este strict interzisă aruncarea deşeurilor de orice fel în orice loc de pe traseu în afara celor amenajate sau la punctele de control.
    6.2. Cei care nu respectă această regulă vor fi descalificaţi.

    7. Echipament obligatoriu

    7.1.  Echipamentul recomandat de către organizatori cuprinde:

  • număr de concurs (pus la dispoziţie de către organizator).
  • pantofi de alergare
  • echipament de alergare, inclusiv haina de ploaie pentru caz de ploaie
  1. Reclamaţii/Contestaţii
    8.1. Reclamaţiile şi contestaţiile se depun în scris la organizator, la 1 ora de la finish-ul oficial.
    9.Modificarea traseului, alte decizii privind desfăşurarea concursului
    9.1. Organizatorul poate modifica oricând traseul sau poate anula/opri competiţia dacă aceasta nu se poate desfăşura în condiţii de siguranţă.