Saptamana Globala a Antreprenoriatului AUSF -editia 2017, 13-19 noiembrie

Saptamana Globala a Antreprenoriatului AUSF -editia 2017, 13-19 noiembrie

#GEW #saptamanaglobalaaantreprenoriatuluiAUSF #educatieantreprenoriala

Castigatorii concursului de idei de antreprenoriat, editia 2017, au fost toti tinerii participanti in concurs. Acestia au castigat posibilitatea de a-si face auzite ideile, experienta organizari primilor pasi intr-o afacere, contact real cu persoane din mediul de afaceri si lumea reala, poate si dorinta de a-si dezvolta pe viitor o afacere reala .

Ca apreciere a efortului facut de tineri,dar si pentru a creste conexiunea cu mediul de afaceri local, ASOCIATIA va extinde accesul la internshipuri turor participantilor la acest concurs; vom anunta intr-un alt mesaj detaliile necesare.

In opinia juriului, cele 4 echipe care au iesit in evidenta la criteriile urmarite prin regulament au fost:

Miu Mihai Forian si Stanescu Mihail, Colegiul National Nichita Stanescu pentru inovatie si standul cel mai relevant amenajat, cu o idee privind producerea energiei din biomasa;

 

Stoian Teodor, Mihalcea Gabriel, Nae Sebastian, Pavel Madalin, Colegiul National Mihai Viteazul Ploiesti, pentru inovație in domeniul IT cu o aplicatie de detectare a obiectelor;

 

Lungu Teodor, Patrascu Ioana si Roman Cristiana, Colegiul National Mihai Viteazul Ploiesti, pentru cel mai bun plan de afaceri, cu o idee de consultanta fiscala pentru persoane fizice;

 

Natase Daniel, Negoescu Ioan, Ilasi Alexandru, Spataru Catalin, Colegiul National Mihai Viteazul Ploiesti, pentru cel mai bun discurs de vanzari, cu o idee pentru timpul liber, ca optiune la  jocurile copilariei.

 

La concurs au fost inscrise 42 de echipe cu tot atatea idei de afaceri.  Aproximati 200 de elevi de liceu au participat la eveniment, in mare parte elevii ai Colegiului National Mihai Viteazul si Colegiului National Jean Monnet, dar si din alte licee ploiestene. Domeniile  de activitate reprezentate au fost:

servicii decoratiuni pentru evenimente, studio foto, cafenea literară, aplicatie de detectare a obiectelor, productie produse dermatocosmetice , agentie de turism, pagina web pentru gasirea perechii animalului de companie, servicii de redactare corespondenta personalizata, servicii de machiaj efecte special, servicii de organizare evenimente, servicii de renovare locuinte, productie de energie din biomasa, productie de dulceata, cofetarie, cursuri It, scoala de make-up si infrumusetare, consultanta financiara , sala de sport/gym, magazin de articole sportive, scoala de arte, consultanta si proiectarea in doemniu constructii.

Multumim tuturor celor care au facut posibil acest eveniment, AFI Ploiesti pentru gazduirea evenimentului, tinerilor si cadrelor didactice pentru implicare, juriului pentru sprijin si rabdare – Florin Duma, Presedintele Patronatului Intreprinderilor Mici si Mijlocii Prahova, Cristian Matasel, Director de Vanzari Coilprofil Romania, Vasile Musca, General Manager Opticnet, Stefania Banu , Manager Resurse Umane Proleasing. Concursul de de idei de afaceri pentru tineri a fost organizat de ASOCIATIA UN STROP DE FERICIRE si CENTRUL DE TINERET “YOUTH HUB “al ASOCIATIEI si s-a aflat anul acesta la a patra editie.

DSC_0717 DSC_0647 DSC_0661DSC_0828

 

IMG_1014

Asociația Un Strop de Fericire și Centrul de tineret și voluntariat Youth Hub AUSF marcheaza Saptamana Globala a Antreprenoriatului, 13-19 noiembrie 2017, prin organizarea unui eveniment care isi propune sa dezvolte tinerilor de liceu abilitatile antreprenoriale.

Agenda evenimentului cuprinde conferințe motivaționale, intalniri cu profesionisti din diverse domenii sau antreprenori de succes, vizite de studiu sau workshop-uri.

Prin intermediul lor, tinerii ghidati de specialisti au oportunitaea sa parcurga pasii necesari in dezvoltare unei afaceri, sa cunoasca despre activitatile unei companii, despre diferite profesii sau domenii de activitate, sa inteleaga mediul de afaceri si oportunitățile pe care acesta le oferă!

Vedeta saptamanii va fi concursul de idei de afaceri, programat sa se desfasoare pe16 noiembrie. Aflat la a IV editie, acesta invita tinerii sa se intreaca in idei despre afacerea la care viseaza, competitia fiind jurizata de reprezentanti ai mediului de afaceri prahovean. Ca si in anii trecuti, organizatorii vor premia inovatia, discursul  de vanzari, planul de afaceri si standul cel mai reprezentativ.

Evenimentul este inscris si in 2017 in calendarul global la GEW – Global Entrepreneurial Week, alaturi de evenimente similare din 170 de tari . In fiecare toamna, „sub bagheta” Asociatiei Un Strop de Fericire, acest eveniment reuneste la Ploiesti mai multe sute de tineri liceeni interesati de aceasta abordare practica a educatiei antreprenoriale.

22406562_943041739179905_839779560027374294_n

 

Program Saptamana Globala a Antreprenoriatului AUSF -editia 2017, 13-19 noiembrie 

Luni, 13 noiembrie
„Antreprenori si profesionisti de success in dialog cu tanara generatie” – conferinte motivationale cu fondatori de companii din domeniul IT, auto, medical , cu manageri si profesionisti din domeniul vanzarilor , media, resurselor umane, medical sau invatamant.
Ora 16-19 , Biblioteca N.Iorga, Sala Marea Unire

Marti, 14 noiembrie
Atelier de lucru “ De la idee la afacere” cu consultant in startup-uri pentru tineret
Ora 17:30 -19:30, Centrul de tineret si voluntariat Youth Hub AUSF

Miercuri, 15 noiembrie
Vizite de studiu cu scop de orientare profesionala- Coca Cola, Academia Titi Aur – ATA, companiile Proleasing Motors Ford Club sau Coilprofil .

Joi, 16 noiembrie
Concurs de idei de afaceri, orele 16 -20 , AFI Ploiesti
Juriul format din reprezentanti ai mediului de afaceri local va premia inovatia, cel mai bun discurs de vanzari, plan de afaceri sau organizarea standului. Castigatorii vor avea acces la internshipuri in diverse companii prahovene.

Inscrie-te aici: goo.gl/vwwq2Z  !

fl duma

Conferinta motivationala “ Antreprenori si profesionisti de succes in dialog cu tanara generatie “

   13 noiembrie 2017 

      ora 16 -19 , Sala Marea Unire , Biblioteca Judeteana N.Iorga Ploiesti

Agenda si domenii de activitate reprezentate:

  • Management sportiv – Virgil Stanescu, Presedinte al Sport Hub International si al Clubului Steaua CSM EximBank Bucuresti
  • Antreprenoriat in domeniul auto – Lucian Alexe, Fondator si Director General la Proleasing Motors
  • Antreprenoriat in domeniul IT – Lucian Gheorghe, Co-fondator EVOGPS, SoftManager CRM si TMTAnalysis – Londra
  • Antreprenoriat medical – Ciopa Gabriela, Fondator si director clinica DACMED
  • Managementul vanzarilor – Cristian Matasel, Director de vanzari Coilprofil Romania
  • Profesionist in radio  –  Iuliana Ionescu, Director statie “AG Radio Holding”    – Kiss FM, Magic FM , Rock  FM
  • Managementul Resurselor Umane – Grigoriada Stroe, Director de Resurse Umane la Ubisoft
  • Alexandru Leoveanu, Associate Live QA Lead (meseria de Tester de jocuri video)
  • Profesia de medic –  Doru Gabriel Surdu, medic Coordonatorul Departamentului de studii clinice cu beneficiu therapeutic in cadrul clinicii Dacmed
  • Profesia de profesor   –  Octavian Dinu, prof. UPG Ploiesti

poza targ 2016

 

REGULAMENT OFICIAL CONCURS DE IDEI DE ANTREPRENORIAT

1.Organizatorul

1.1. Organizatorul CONCURSULUI DE IDEI DE ANTREPRENORIAT numit in continuare „Concurs” este ASOCIATIA UN STROP DE FERICIRE, cu sediul în Ploiesti, str. St.O.Iosif, nr. 11, judeţul Prahova, înregistrată în Registrul Asociatiilor cu nr 22 din data 22/03/2012, cod de înregistrare fiscală nr. 30021242 din 03.04.2012, cod IBAN RO93BRDE300SV95437263000, deschis la BRD Ploiesti Ag. Cantacuzino, reprezentată de d-na Cristina Goroneanu, cu functia de Presedinte, in calitate de beneficiar.

1.2. Concursul este organizat pe baza prezentului regulament oficial (denumit in continuare „Regulamentul Oficial”),

1.3. Participarea la „Concurs” implica acceptarea de catre participanti a prevederilor prezentului „Regulament Oficial” precum si obligativitatea respectarii acestuia. Prin participarea la prezentul „Concurs”, participantii vor fi considerati a-si fi insusit integral prevederile prezentului “Regulament Oficial”.

1.4. „Regulamentul Oficial” si detaliile „Concursului”sunt disponibile la adresa site-ului oficial al Organizatorului  www.stropdefericire.ro, dar si pe pagina de facebook a acestuia www.facebook.com/Saptamana-Globala-a-Antreprenoriatului-Youth-Hub-AUSF.

  1. Scopul

2.1. Prezentul „Concurs” raspunde astfel nevoilor tinerei generatii de orientare in cariera, cunoastere a mai multor profesii sau domenii de activitate, de intelegere a mediul de afaceri si a oportunităților pe care acesta le oferă.

  1. Mecanism de desfasurare

3.1. „Concursul” este dedicat tinerilor de liceu. In mod exceptional, cu acordul organizatorului, pot participa persoane care fac exceptie de la aceasta regula.

3.2. Participarea la „Concurs” este gratuita.

Inscrierea se face pe baza unui formular de inscriere care contine urmatoarele informatii: ideea de afaceri, componenta echipei si date de contact ale membrilor.

3.3.Juriul va fi format din antreprenori sau profesionisti din mediul de afaceri local dupa cum urmeaza:

–  Florin Duma, Presedintele Patronatului Intreprinderilor Mici si Mijlocii Prahova,

–  Cristian Matasel, Director de Vanzari Coilprofil Romania,

– Vasile Musca, General Manager Opticnet,

–  Stefania Banu , Manager Resurse Umane Proleasing,

3.4. „Concursul” incepe pe 16 noiembrie 2017, la ora 16:00, la AFI Ploiesti, zona etaj. Incepand cu ora 15:00, participantii vor avea acces la standuri in vedera amenajarii lor. Fiecare echipa beneficiaza de cca 1 m (lungime)\ 0,8 m (latime) de stand.

3.5 . Idea de afacere – orice idee de afacere este binevenita. Ca si in viata reala, sunt mai bine punctate ideile adaptate la nevoile pietei, la trendurile de dezvoltare din economie.

Inovatia in afacere – idea ta de afacere trebuie sa se diferentieze de cele existente in piata. Ce noutate aduci tu prin propunerea ta de afacere?

Pe o scara de la 1 la 10 juriul va puncta:
–      Cu max 5 puncte afacerile de alimentatie publica,                                                                                    –      Cu max 8 puncte afacerile din sfera serviciilor,                                                                                          –      Cu max 10 puncte afacerile care propun activitati de productie

3.6. Amenajarea standului consta in confectionarea de materiale vizuale care reprezinata afacerea sau produsele ei, materiale de informare tip afise, flyere, produse, orice fel de prezentare, filme , prezentari pe calculator, moment artistice etc.

3.7. Discursul de vanzari este modalitatea de prezentarea verbala a afacerii . Acesta trebuie sa convinga juriul sa investeasca in afacerea prezentata!  Un reprezentant al fiecarei echipe, avand la dispozitie un microfon pentru cca 1 minut, va trebui sa prezinte afacerea in mod convingator, in fata juriului si a audientei,  punctand:

–  ce aduce nou afacerea,                                                                                                                                          –  cine sunt clientii ei,                                                                                                                                             –  ce rata a profitului realizeaza,                                                                                                                           –  cine este concurenta.

3.8. Planul de afacere – trebuie sa evidentieze rata profitului generata de afacere la nivel de produs (care este pretul produsului, ce costuri genereaza, care este profitul si rata profitului)

 Desemnare castigatori si acordare premii.

Juriul va acorda note de la 1 la 10 fiecarei echipe, dupa urmatoarele criterii:

  • Inovatia
  • Standul
  • Discursul de vanzari
  • Planul de afaceri

Va fi desemnata o echipa castigatoare la fiecare categorie. Premiile constau in internshipuri oferite castigatorilor la diverse companii. Participarea este certificata printr-o diploma de participare.

5.Protectia datelor cu caracter personal.

5.1. Prin participarea la „Concurs”, participantii consimt ca Organizatorul sa colecteze, sa inregistreze, sa organizeze, sa stocheze, sa utilizeze, sau sa proceseze datele personale, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, numele, prenumele, adresa de corespondenta, numarul de telefon, in scopul „Concursului” si al prezentului Regulament Oficial.