Targ 2% ONG, 12-13 martie 2015, AFI Palace Ploiesti.

Targ 2% ONG, 12-13 martie 2015, AFI Palace Ploiesti.
22 de organizatii nonprofit inscrise la Targul ONG 2% +, 12-13 martie, AFI Palace Ploiesti!
O ocazie de a decide documentat ce vrei sa faci cu 2 %!Asociatia Zonta Club Ploiesti, femeia in comunitate
Asociatia Tinerii Voluntari – Valea Calugareasca ,educatie
Asociatia de Sprijin a Copiilor Handicapati Fizic Romania Filiala  Prahova , copii si tineri cu dizabilitati
Clubul Sportiv Rotile Schimbarii, persoane cu dizabilitati
NGO Acees for All, egalitatea de sanse in educatie
A.P.O.R.  (Asociatia Pacientilor Oncologici-Romania),oncologie
Asociatia Un Strop de Fericire , social si educatie nonformala
Asociatia Asculta Viata , persoane cu deficiente de auz
Lions Club Ploiesti, servicii umanitare
Zonta Club Valea Prahovei , femeia in comunitate
Fundația Motivation Romania, persoane cu dizabilitati
Asociatia Viitorul Tinerilor, social, educatie, tineret
Organizatia Umanitara Concordia, servicii umanitare
Fundatia SOS pentru burtica, umanitar
Fundatia Bucuria Ajutorului, ajutor social copii-abandon scolar
Asociatia Diabeticilor , pers cu diabet
Asociatia Sahaja Yoga  , yoga
Asociatia Total Art Prahova, educatie prin arta
Asociatia Internationala Drepturile Omului, drepturile omului
Fundatia Estuar, servicii adulţii cu probleme de sănătate mintală
ONG Help Point- profesor itinerant/de sprijin
Asociația Club Sportiv Aurora Băicoi, rugby copii
Asociatia Un Strop de Fericire a invitat organizatiile nonguvernamentale sa isi expuna gratuit oferta de proiecte si produse care se adreseaza comunitatii prahovene la „Targul 2% ONG”.
Targul a avut loc in AFI Palace Ploiesti, in perioada 12-13 martie 2015.
Organizațiile participante au reprezentat toate domeniile precum: sănătate, dezvoltare comunitară, educație, protecția mediului sau cauze din domeniul social.
Scopul evenimentului a fost de a promova facilitatea pe care o au angajatii sa dispuna de 2% din impozitul lor pe salariu si sa il directioneze catre o cauza sociala in care cred si care ii reprezinta, de a crește numărul celor care directioneaza 2%.
Cu aceast prilej angajații au putut interacționa cu reprezentanții organizațiilor nonguvernamentale prahovene, au putut cunoaste activitatea acestora, proiectele derulate și lua o decizie documentată privind destinația celor 2%.

Parteneri: Consiliul Judetean Prahova, Primaria Ploiesti, Camera de Comert si Industrie Prahova, Centrul Europe Direct Prahova, Coilprofil, Tymbark Romania, Unilever Romania, Comproiect- AMEC, IPM Partners.